Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Når jeg ble gravid, gjorde barnefaren det ganske klart at han ikke ville ha noe med dette å gjøre. Nå er jeg 7 mnd på vei og har ikke hørt noe fra han siden. Men ca 1 mnd etter jeg ble gravid, så fikk jeg høre fra andre at en av mine venninner hadde blitt sammen med han! Jeg har ikke utvekslet et eneste ord med henne siden jeg fikk høre det. Er det ikke rart for henne å være sammen med han som er faren til barnet jeg har i magen? Hun legger ut masse bilder av dem sammen på facebook for å vise hvor lykkelige de er osv. Jeg har ikke følelser for han nå, men han er jo fortsatt far til mitt barn og på den måten har jeg jo et slags bånd til han. Jeg tenker også at det må være rart for henne å vite at kjæresten hennes skal ha barn med noen hun kjente godt. Jeg synes det er utrolig respektløst av henne å gjøre dette, hun kunne vel funnet seg en annen!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Seriøst? Da skal du bare være glad for at dette kvinnemennesket ikke er din "venninne" lengere! Slik gjør man bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Det høres jo ikke akkurat ut som om du og denne "mannen" har hatt noe seriøst forhold selv om du ble gravid. Da blir det jo ikke så nøye hvem han blir sammen med senere heller. Kan jo være greit at hun som kansje skal fungere som bonusmor for barnet ditt i fremtiden er en du har en del felles med. Ettersom dere har vært venninner regner jeg med at dere har det.Om dere atpå til bor i nærheten av hverandre vil jo det gjøre ting lettee for barnet som slipper lang reisevei hver gang det skal ha samvær.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Jeg forstår poenget ditt, men på grunn av måten alt dette ble gjort på ønsker jeg egentlig ikke å noengang se henne igjen. Det er sikkert barnslig, men jeg ønsker altså ikke å være på talefot med denne dama, derfor hadde det faktisk vært bedre for meg om hun hadde vært noen jeg ikke kjenner fra før. For min del så gjør han som han vil, men jeg forventer bare mer av mine venninner... Er det urimelig?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Rimlig eller ikke. Du valgte å få barn med mannen og er derfor bundet til ham og hans familie i mange år fremover. Dama har tross alt ikke tatt mannen fra deg. Hun har bare plukket opp det du kastet fra deg.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Dårlig gjort avhun som liksom skulle være venninnen din!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Neida hun har ikke tatt han fra meg på noen måte, men som jeg har hørt så har hun gått ganske aktivt inn for å bli kjent med han rett etter hun fikk vite at jeg var gravid og at jeg og han ikke var enige om det. Prøver bare å sette meg inn i hva hun kan ha tenkt på her.. Synes hun har handlet veldig merkelig og jeg er veldig skuffet over henne, hun har jo faktisk valgt han foran meg også. Og hun var veldig klar over hvor dårlig han behandlet meg når han fikk vite at jeg var gravid, og jeg og hun har snakket mye om forholdet mellom meg og han før jeg ble gravid. Hun har heller ikke prøvd å snakke med meg om dette, hun bare lot meg få høre det "på bygda" og hun har ikke tatt kontakt etter at hun skjønte at jeg visste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå