Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Nå er det min tur å syte her inne. Begynner å bli fryktelig lei nå, samboer blir aldri med på noen ting. For å starte med begynnelsen, jeg flyttet til en annen kant av landet sammen med min samboer for 3 år siden og her kjente jeg ingen. Mannen min er ikke veldig sosial og den første plassen vi bodde var midlertidig mens vi pusset opp her vi bor nå. For snart 2 år siden flyttet vi hit, på min samboer sin hjemplass, 3 mil unna by og vi bor virkelig på landet. Etter to år klarer jeg liksom ikke å trives, jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal bli kjent med folk her. Ser jo ingen folk siden vi bor så landlig. Og jeg er en veldig en sosial person som liker å gjøre ting. Min samboer er ikke veldig sosial og er rett og slett ikke interessert i å gjøre noe annet enn å være hjemme og fikse på det ene eller andre. Ikke vil han bli meg på fjelltur om jeg foreslår det, ikke på bytur, ingenting vil han. Nå føler jeg at jeg begynner å "miste" meg selv. Fra å være en supersosial, blid og positiv person som alltid hadde et smil, er jeg stikk motsatt. Er fortsatt positiv men mangler energi, smiler sjelden, har jo ingen å være sosial med noe jeg virkelig savner. Jeg har aldri hatt problemer med å bli kjent med folk, nå er det kommet dit at jeg lurer på hvor i himmels navn jeg skal treffe disse menneskene som bor her. Tror nok jeg må gjøre noe, melde meg inn i ett eller annet men da må det bli i byen. Eneste er at når jeg først har kjørt 3 mil til jobb og 3 mil hjem er det ikke fristende å måtte kjøre ennå en gang. Men noe må gjøres, jeg kan ikke leve slik mer.
TPK Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Kan du ikke gjøre noe direkte etter jobb? Så slipper du å kjøre hjemom først. Er det ingen på jobben du kan være sosial med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå