Gå til innhold

Erfaring med vinterdressen til Didrikson?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant den på salg og vurderer å dra tilbake å kjøpe den.. Han vil være 2,5 år neste vinter. Hatt reima i år og vært veldig fornøyd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på snart 5 som fikk en Didrikson etter jul. Kjempefornøyd! Lett, varm, pustende og vannavvisende. Og slitesterk, ikke minst. :)

Skrevet

Jeg har hatt didriksson til guttungen her de siste to vintrene. Før det har det alltid vært Reima og Troll. Jeg er IKKE fornøyd. De blir fort slitt og de tar inn vann. Jeg kommer ikke til å kjøpe Didriksson igjen.

Skrevet

Femåringen hadde didrikson denne vinteren. Jeg har heller ikke vært spesielt fornøyd. Tror den holdt fuktighet brukbart ute, men den var ikke i bruk mer enn noen uker før den var merkbart slitt. Stoffet så slitt ut og de påsydde "refleksbåndene" hadde løsnet.

 

Den passer nok neste år også, men da blir den bare reservedress, har kjøpt en annen på salg til neste år.

Skrevet

Har hatt den i år til treåringen, kjempefornøyd. Den er brukt hele vinteren, og ser helt ny ut : ) Han har hatt Reima før - alltid vært fornøyd med det også, men prisen er jo litt stivere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...