Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Hun blir 16 uker over helga og får mme. Fullammet til 12 uker men bare flasker fra da. Hun har hatt voldsom kolikk men den har roet seg. Får malt på flaskene med mme for å regulere magen, men prøver uten nå. Tenkte kanskje sviskemos kunne være en fin ting å starte med nå. Det er jo kjent for å holde magen i gang..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Du skal vel egentlig ikke "starte" med noe som helst enda, hun er jo bare 16 uker. Smaksprøver kan du selvsagt gi, men da er det snakk om å dyppe fingeren i sviskemosen og gi henne det. Jeg tror imidlertid sviskemos kan være veldig bra å starte med Men jeg hadde nok ventet en stund - særlig siden hun har vært plaget med magen.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Når de er flaskebarn så er det bare å starte med fast føde ved 4 mnd, ingen grunn til å utsette det, så det #2 skriver over her er feil. Selvsagt kan du starte med sviskemos. Du kan starte med akkurat det du vil. Jeg har også introdusert sviskemos veldig tidlig til mine, gjerne som matvare nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå