Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Hei, hvis man er gravid, og det ikke er planlagt, hva kan man kalle barnet? "Overraskelse"? "Bonus"? Har dere andre forslag, til ord som klinger litt mer positivt enn "ikke planlagt"?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 "Verdens beste overraskelse", "gledelig overraskelse", "uventet gave" :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har valgt å kalle min "ikke planlagte" for verdens fineste baby, og sannelig hadde jeg ikke rett også
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Hun/han bestemte seg for å komme til oss helt uten å spørre først. Heldigvis slapp vi å bestemme oss for om vi ønsket oss et barn til eller ikke, hun/han kom helt av egen vilje.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Som Tori og Dean meldte nettopp med graviditet nr 4: Nok en engel har funnet veien til familien vår
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Uventet glede var beskrivelsen på tulla her i gården
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 "Ikke planlagt, men hjertelig velkommen"
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Mirakel, det var iallefal det jeg følte da jeg ble uventet gravid, nyoperert for mengder av cyster kun en eggstokk, endometriose og beskjeden "dunker steril"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå