Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 At man alltid er syk i helgen? At ting du har lyst på er helt ut? Jeg har lyst på cowboystøvler men det er ikke å oppdrive.. ? At sivgerforeldre og foreldre melder sin andkomst når du egentlig bare har lyst å gjøre ingenting ? At du har kjempe lyst på fiskeboller til middag når du er i butikken men når du kommer hjem har du mer lyst på pizza?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 hehe... Fordi man alltid ønsker seg det man ikke kan få? ... nei, jeg aner ikke, men jeg kjenner meg igjen
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Cowboystøvler er og oppdrive hvis en leter litt;) http://shop.sanchotr.../ea2598.sf.html
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Kjenner meg igjen her ja.. spesielt fiskebollene. Det blir ALLTID til at vi finner på noe annet den dagen vi skal ha det... hehe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Cowboystøvler er og oppdrive hvis en leter litt;) http://shop.sanchotr.../ea2598.sf.html Nei da det er vist på vei inn i gjenn i de litt dyrere skobutikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå