Gå til innhold

Hvordan har det seg.... ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At man alltid er syk i helgen?

 

At ting du har lyst på er helt ut? Jeg har lyst på cowboystøvler men det er ikke å oppdrive.. ?

 

At sivgerforeldre og foreldre melder sin andkomst når du egentlig bare har lyst å gjøre ingenting :) ?

 

At du har kjempe lyst på fiskeboller til middag når du er i butikken men når du kommer hjem har du mer lyst på pizza?

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

hehe... Fordi man alltid ønsker seg det man ikke kan få? ... nei, jeg aner ikke, men jeg kjenner meg igjen ;)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja.. spesielt fiskebollene. Det blir ALLTID til at vi finner på noe annet den dagen vi skal ha det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...