Mamma til tre gutter Skrevet 28. mars 2012 #51 Skrevet 28. mars 2012 eg har ikkje bestemt meg, er mitt 3 barn og har virkelig slitt med dei to amma 1 i 3 måneder og han blei aldri fornøyd begynte med flaske og fikk ny gutt på timen.. men med mye slit, brukte skjold.. med andre gikk det rett til helvete.. brystbetennelse, og brystvorta var kløvd i to, blod og betent væske rant ut og kunne ikkje gi det til babyen.. mye tårer, blod og slit.. vil heller føde flere etter kvarandre enn å amme, men syns og at eg skal prøve men hode stritter i mot på alle måter.. så viss kroppen går i mot meg har eg ikkje noke valg.. så me får sjå, men skjønner alle som ikkje vil pga smerter osv.. for min del har eg en mening om at eg har trange kanaler som gjer at babyen aldri blir fornøyd fordi den sovner før den er mett for så å våkne igjen etter 20 min og er sulten igjen.. men lykke til dere andre som enten velger flaske eller amming..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #52 Skrevet 28. mars 2012 Kjære deg! Hvis du har 5 barn og tvillinger på 11 mnd så skjønner jeg godt at du vurderer om du skal amme eller ikke! INGEN kan si at du er en dårlig mor selv om du ikke ammer den minste. Nei du skal klare å ta deg av alle barna dine og hvis ammingen er til hinder for det så er det kanskje best å la være. Selv om bryst er best, som det sies, er morsmelkerst som selges nå veldig bra og tror ikke barnet ditt blir å lide under det. En mor som ikke stresser og har vondt er til det beste for barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå