Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Er dere fornøyde? har dere hatt noe tull med bilen? Bruker de mye diesel?
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Vi har vw touran og er veldig fornøyd med den. Den bruker veldig lite diesel, ligger på ca 0,5 på mila selv som 7 seter. Den er god å kjøre, har god plass, også i baksete. Vi har ikke hatt noe uventet tull med bilen.
NormaJean Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Vi har VW Touran. Veldig fornøyd med den vi har nå. 2011 modell, 7 seter.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 ingen nyere bilder som bruker noe serlig med disel kommer litt ann på om motoren er stor og hvem som kjører og da. men normal motor og normal kjøring bruker de fleste nyere biler mellom 0.3 og 0.5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Vi har Vectra og kommer aldri til å kjøpe Opel igjen noen gang! Den er stor og god å kjøre, bruker lite diesel og er god på vinterføre. Men vi har hatt enormt med "småplukk" som gjør at det har blitt en kjempedyr bil for oss. Nå er den ganske gammel da, 2006 mod, men jeg har hørt at Opel ikke holder samme kvalitet nå som den gjorde i "gamle dager". Så mitt råd er å styre unna Opel.
♥Nemi♥ Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Det går an å kjøpe seg mandagsbil:) Vi har Vectra, mener på det er 06 eller 07 modell. Den er rett og slett herlig. Kjempegod på vinterføre, og ingen feil. Bensin går litt fort tom på slutten, som de fleste andre biler.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Har hatt Opel vectra og skal ALDRI mer ha Opel!!! MYE små reparasjoner hele tiden...
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Vel nå er vel ikke opel kjendt for og være noen kvalitetsbil...Vi har en ww passat 96 modell diesel den bruker så og si ikke diesel, ikke hatt noe tull med den selv om den er så pass gammel, starter ALLTID på første forsøk selv i fjor vinter når gradestoken viste - 15, null problem. Så ww er vel uansett et veldi godt merke. Jeg kjenner flere som har ww touran og de er veldi fornøyde, vi vuderer også og kjøpe oss en touran;) Foreldrene mine har hatt opel og har iverfall aldri hatt større verkstedsregninger. Mannen min har ople compo (firmabil) den var flunkende ny når han fikk den for et par år siden men har allerede blitt plukket opp av falken 2-3 ganger..Og i følge falken så var det ikke et sjokk at det var en opel, det var visst det merke som de plukket mest opp rundtom på norske veier.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Tusen takk for svar. Ble litt overrasket over det negative med vectraen altså...
♥Nemi♥ Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Jeg også Mannen min sverger til Opel, for han har bare hatt krutegode kjøp. Har forøvrig en vw golf. Og dét er den største mannskiten jeg har vært borti:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå