Gå til innhold

Charter Svein

Anbefalte innlegg

Gjest 123abc123
Skrevet

Flere enn meg som kunne tenke seg en het omgang med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis ikke...

Skrevet

Det er nok bare du. Sikkert bare å ringe ham.

Skrevet

Holdt på å få sjokoladen i vrangstrupen her nå. Isj :P

Gjest 123abc123
Skrevet

Haha, er overrasket av meg selv også. Men det var virkelig noe sjarmerende med han ;-)

Skrevet

Sikkert noe galt med meg hvertfall, jeg tror jeg er ganske så alene med å synes at Magne Furuholmen IKKE er sexy :)

Men for all del. Vi har alle forskjellig smak. Jeg forventet bare ikke den linjen der når jeg gikk inn for å lese å fikk helt bakoversveis liksom :P

Skrevet

Aldri!

Skrevet

Å herregud , nei !!!! Ikke om det var den siste mannen i verden ...

Skrevet

Ha ha, nå måtte jeg le.... Charter-Svein er ikke akkurat min type nei, men hadde heller tatt ham enn f.eks Jahn Teigen eller no :D

Magne Furuholmen? Sexy? Går han for å være det? Synes ikke mannen er mindre pen eller noe, men han ser jo så vanlig ut...

Skrevet

Jeg digger charter-Svein. Hadde gjerne tatt meg en fest med han, men kunne aldri tenkt meg å knulle han nei;-)

M F er for meg heller ikke sexy. Han ser helt normal ut synes jeg.

Skrevet

Jeg synes han er grei som underholdning, i moderate mengder, men aldri om jeg hadde maktet så mye som å kysse han på kinnet. Han er morsom og fascinerende fordi han er så spesiell, men aldeles ikke atraktiv. MF er ikke noe for meg heller, så det er sakt. Liker ikke glatte, metrofile menn, men de må selvfølgelig aldeles ikke være noe i nærheten av så rølpete og grove som han Svein er.

Skrevet

Jeg liker heller ikke glatte menn, men det får da være GRENSER. Hadde ikke tatt i han med pølseklype engang.

Skrevet

Hehe, den hadde jeg ikke ventet. Ser bare for meg at han skulle ligge over meg.... Står over! :)

Gjest 123abc123
Skrevet

Ser ut som jeg får han for meg selv da ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Sjarmerende???

Mannen virker jo lettere tilbakestående! Fullstendig uten grenser og selvinnsikt.

Jeg tror nok du får han heeeeelt for deg selv! Er nok en grunn til at han er ungkar :P

Skrevet

Ville IKKE hatt han i senga, men absolutt på fest. Syns han virker som en utrolig artig kar jeg. Litt over-the-top ja, men artig:)

Skrevet

Nei. Jeg ville verken hatt han i senga eller på fest. Makan til slitsom kar skal man lete lenge etter.

Skrevet

Ja, herregud, drømmer om CharterSvein stadig vekk.

Kan ikke tenke meg noe deiligere enn å ha Svein liggende over meg og svette mens han dunker kuken hardt i meg.

Ahhhh,, lykke!!!!

Skrevet

hehe får melde han på en eller annen form for tvunderholdning der de søker kvinne for denne mannen, er hvertfall ett par stykker i landet han kan velge i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...