Gå til innhold

Hvorfor er dere våken ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klare rett og slett ikke å gå og legger meg. Er litt trøtt og burde vel gå og legge meg snart, men elsker å være oppe sent. Sitter og sufer og hører på musikk.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg skulle egentlig hoppe i dusjen etter Live at the Apollo's, og forføre gubben.

Better get to work.

Skrevet

Har barnefri, kom hjem nå fra en god middag og slarving hos ei venninne :)

Skrevet

Digg å ha barnefri og kan være oppe sent :)

Skrevet

Digg å ha barnefri og kan være oppe sent :)

Skrevet

Har sittet og ventet på min sønn på 16 som har vært på besøk hos kjæresten sin. For 30 min side fikk jeg en sms fra ham hvor han fortalte at han overnatter der....GRRRR!!! Absolutt ikke greit, siden jeg ringte ham halv ti og ba ham komme hjem. Så nå sitter jeg her og er irritert og skuffa...

Skrevet

Jeg har snudd døgnet... :(

Skrevet

Er i Thailand, det er dag her :) Surfer litt mens lillesnupp sover morgenlur. Til bassenget igjen strax :D

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Klarer ikke legge meg til å sove igjen.. Sov godt, helt til sønnen vår hylte til.. Sliter med tenner som kommer. Far hans skulle hjelpe han, ga han dentinox, men endte opp med litt dentinox på øyet til guttungen :-/ Så far og sønn er på legevakta (tar ingen sjanser med sånn skvip som dette) mens jeg er hjemme med lille tulla.. Burde sove, slik at en av oss foreldrene er uthvilt hvertfall, men hvem klarer å sove når ene ungen er på legevakta?

Skrevet

Jeg har fri, drikker sprit og hører på musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...