Gå til innhold

barberingsspørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags hårfjerningsmiddel, og høvel bruker dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

Hva med å vokse seg? Slipper du å tenke på dette.:)

Skrevet

Hva med å vokse seg? Slipper du å tenke på dette. :)

nei det tØr jeg ikke, haha :P

HI

Gjest Østfold-80
Skrevet

Jeg syntes det er så mange hårfjerningsmidler som er dårlige ute på markedet.

Kommer litt ann på hvor man vokser seg,er jo noen steder som er værre enn andre.

Men jeg pleier å vokse beina og bikinikanten før sommeren,godt å slippe barbering da.

Skrevet

mild såpe og høvvel ;)

Skrevet

Gilette barberskum og venus høvel

etter du har tatt på barberskum, venter du da ca 5 min, før du bruker høvelen?? for at det skal virke liksom..

jeg syns det er så kjedelig å vente haha :P

eier ikke tålmodighet

Skrevet

http://www.veet.no/v...moval-cream.php

den her bruker jeg, også nedentil, men leste nå at den ikke skal brukes på dotten... hjelp.. det er vel ikke farlig??

HI

Grunnen til at det ikke skal brukes til intimbarberingen er pga hvor ømfintlig man er der nede, man kan ende opp med ekstrem svie, store utslett og lite penheter.

Jeg bruker dette selv til alle kropsdeler som skal fjernes hår på (legger, armhull og intimbarberingen) uten problemer, forhørte meg med legen om det var noe farlig, men fikk beskjed om at så lenge huden min tålte det, så var det ingen fare.

Skrevet

etter du har tatt på barberskum, venter du da ca 5 min, før du bruker høvelen?? for at det skal virke liksom..

eier ikke tålmodighet

Nei, venter aldri, bare tar det med en gang. Men smører godt med krem når jeg er ferdig å dusje.

Skrevet

eier ikke tålmodighet

Nei, venter aldri, bare tar det med en gang. Men smører godt med krem når jeg er ferdig å dusje.

hva slags krem da? :)

HI

Skrevet

eier ikke tålmodighet

hva slags krem da? :)

HI

Foretrekker Vaseline Intensive Care, eller Biotherm sin bodylotion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...