Bustehue Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Har nettopp sendt avgårde guttene mine på en liten ukes ferie. De skal på "guttetur" og få litt skikkelig kvalitetstid sammen, fordi mannen har vært bortreist veldig mye med jobben den siste tiden. Jeg syntes det var veldig trist, men samtidig skal det bli litt deilig å få sove lenge denne helgen. LItt blandede følelser har jeg. Nå er gutten min to år snart og jeg har ikke vært borte fra han mer enn et døgn, så det er uvant å være uten han. Har ikke vært noe planlagt egentlig, men det har bare aldri blitt til at jeg har skulle dratt noe sted. Jeg tenker kanskje det skal bli bra for gutten min å være litt uten meg også. Måtte bare dele tankene mine når jeg sitter her alene og ikke helt vet hva jeg skal ta meg til.. :-) Har tenkt meg at nå skal jeg bruke tiden godt og gjøre alt jeg ikke kan gjøre til vanlig.;-) Det eneste jeg har kommet på hittil er: sove lenge, drite i å lage middag (eller lage middag om kvelden..), sitte på lesesalen til lenge etter at bhg er stengt. Tar gjerne i mot tips!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Høres deilig ut. Det kunne jeg også tenkt meg. Har to unger på 4 og 6 år. Mannen har tatt de med på helgetur til sine foreldre noen ganger og da vasker og rydder jeg huset. Sorterer klesstørrelser i skapene til ungene og ser gjennom mitt tøy. Gir bort noe, legger bort noe og kaster noe. Tar hårkur, fotbad osv Ser bare på filmer og tv programmer jeg vil se. Hører på min musikk Tar lang dusj uten at noen roper MAMMA Legger meg sent og sover så lenge jeg vil Lager den maten jeg vil når jeg vil Drar på kjøpesenteret når jeg vil Og mye mer. Koser meg så mye jeg kan. Når de kommer hjem er jeg glad og uthvilt
Bustehue Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2012 Det er deilig, men jeg kjenner at jeg trenger litt øvelse i å slappe av ordentlig. Klarte å sove helt til åtte idag. hehe.. Ikveld skal jeg på tapaskveld med venner, og forhåpentlig drikke nok vin til at jeg kan sove ennå lengre imorgen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå