KonTiki Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Da er tiden kommet for å kjøpe seg en amme BH...... Skal vel egentlig ikke være så vanskelig, MEN når man har str 100E fra tidligere, så sliter man litt!! Hvor stor str skal jeg kjøpe? Hvor i all vide verden får jeg tak i det? Kjøper ellers generous på lindex, men de har ikke amme bh'er i så store str.....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 På SparKjøp i Halden hadde dem 100E i dag. Fra Triumf. Og i baby-butikken i Nordby kjøpesenter på Svinesund. Husker ikke hvem kjede det er. Men det finnes iallfall.
MammaBrum Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Jeg lette i evigheter etter en god amme-bh i stor størrelse, mange ulike butikker og nettsteder. Lærte sånn halvveis i svangerskapet av bh-veileder på Marks&Spencer i London at det er dumt med spile, for de kan vissnok blokkere melkeganger, men jeg har ikke hørt det noe annet sted. Uansett, jeg fikk tak i en med spile på http://underverker.no. Den var ok, men den beste var faktisk en fra Babybutikk1 i Moss: Den er av merke bravado! designs, str XL. Kjempegod både mens jeg ammet og nå etterpå - og uten spiler. Har noen innlegg som man kan ta ut, evt. bytte ut med ullinnlegg. Blir jeg gravid igjen, kommer jeg til å kjøpe inn flere av den!!! Vet desværre ikke hvor du ellers kan få tak i den, men det går vel an å google....
cecan24 Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 change har mener jeg. eller så hr jeg vært inne på mammatrend.no. jeg har str 75 G til vanlig og satser nok på å gå opp til I cup den gangen her siden jeg venter tvillinger. brukte H sist gang.
Nurkfrid Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Boob har også gode amme-bh'er der koppstørrelsen er litt fleksibel. Hvis du ikke har noe imot spiler fører kjeden Change lekre amme-bh'er i store koppstørrelser - helt opp til I ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå