Leelo Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Helst en som ikke er for dyr, og som passer fint i sportsvogn. Trenger ikke være vindtett, da jeg har fottrekk til vognen.
siv.ing Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Vi kjøpte sovepose for barn på xxl. Mannen min klippet tre hull i den og sydde med symaskin rundt, slik at vi kunne ha selene gjennom dem. Har fungert veldig bra i hele vinter, så jeg tenker det burde også fungere for våren med en mindre varm sovepose. Mye billigere enn alle vognposer vi så på.
1down Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Vi har bestilt en buggysnuggle fra www.buggysnuggle.com - ikke fått den enda men så den på babyshop og den virket veldig ok. De selger den for svimlende 1000 kr på babyshop men du får den for under halve prisen på nett
Gjest stårma Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Leste på den posen vi bruker nå, på den står det Babyboom Grekås AB. Har egentlig aldri hørt om det merket før, men vi er veldig fornøyd. Bruker den i sportsvognen og den er lang og fin. Vi brukte den i høst/tidlig vinter i bagdelen også, da dro jeg den bare høyt opp og brettet den nederst. Nå brukes den i sportsdelen på lillegull som er 7,5måneder. Den er svart og har glidelås på sidene så de siste dagene som det har vært så varmt ute så har jeg trekt opp glidelåsene på sidene og brettet ned "topplokket" så han bare ligger på underdelen og har det lunt over føttene. Vi har arvet denne posen, den er tynn og tviler på at den er dyr.
Leelo Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2012 Vi har bestilt en buggysnuggle fra www.buggysnuggle.com - ikke fått den enda men så den på babyshop og den virket veldig ok. De selger den for svimlende 1000 kr på babyshop men du får den for under halve prisen på nett Ja, har sett på denne på lilleprinsen.no, der koster den 799. Har også funnet den på ebay. Lenge siden du bestilte? Bare lurte på om det kom toll i tillegg...? Det vet du kanskje ikke før den ankommer.
Leelo Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2012 Fant denne siden også med tilbud på http://www.kids-kaper.co.uk/system/index.html Tror jeg skal kjøpe buggysnuggle, må bare finne ut fra hvilken side og hvilken type jeg vil ha:))
1down Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Vi har bestilt en buggysnuggle fra www.buggysnuggle.com - ikke fått den enda men så den på babyshop og den virket veldig ok. De selger den for svimlende 1000 kr på babyshop men du får den for under halve prisen på nett Ja, har sett på denne på lilleprinsen.no, der koster den 799. Har også funnet den på ebay. Lenge siden du bestilte? Bare lurte på om det kom toll i tillegg...? Det vet du kanskje ikke før den ankommer. Vet ikke enda, er litt spent på det Bestilte for en knapp uke siden, står på siden at det kan ta opptil 2 uker. Kan oppdatere her så fort jeg får den Ser at den faktisk var enda litt billigere på den kaspers choice siden du hadde funnet da!
Leelo Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2012 Vi har bestilt en buggysnuggle fra www.buggysnuggle.com - ikke fått den enda men så den på babyshop og den virket veldig ok. De selger den for svimlende 1000 kr på babyshop men du får den for under halve prisen på nett Ja, har sett på denne på lilleprinsen.no, der koster den 799. Har også funnet den på ebay. Lenge siden du bestilte? Bare lurte på om det kom toll i tillegg...? Det vet du kanskje ikke før den ankommer. Vet ikke enda, er litt spent på det Bestilte for en knapp uke siden, står på siden at det kan ta opptil 2 uker. Kan oppdatere her så fort jeg får den Ser at den faktisk var enda litt billigere på den kaspers choice siden du hadde funnet da! Jeg bestilte nettopp fra denne: http://www.justkidswear.co.uk (søstersiden til kapers), kom på totalt 34.16 pund inkl frakt, så håper jeg slipper toll, da er det jo veldig billig:)) Rett over kr 300.
butt Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjøpte fakrisk en buggysnuggle-pose til min jente til 399. Var på salg, men ordinær pris i butikken var 499. Posen er super, synes jeg! Kjøpte den på en lekebutikk som i tillegg selger babyutstyr, men kommer ikke på navnet i farten..
Maitrollet Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Tror der er salg på buggysnuggles på babyshop i helga
Smil123 Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Jeg fikk litt hjelp av min mor til å¨sy en selv av et stort fleece pledd!! Sydd på litt pynt foran- fått mye skryt for den! Kan bare putte inni et ekstra pledd eller vogndyna om det er kjølig... Brukte målene til Babysnuggleren;-)
*Melody* Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Kjøpte Buggy Snuggle på kampanjepris på babyshop nå på torsdag for 499,- Veldig fornøyd. Er en kjempedeilig fleecepose med hull til seler. Da det var 10 grader i skyggen lå mini i den med kun ullbody og strømpebukse + lue og votter og var god og varm da jeg tok han inn )
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Har denne med merinoull. http://www.lilleprin...5ELIG-pris.html
Prompeloff Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Jeg synes det er sinnsykt at de kan ta mellom 600 og 1000 for en pose som f.eks i Tyskland koster 250kr. Da går det til og med ann å ha to
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har også sydd en pose. Brukte koksgrå ullfleece metervare. Trengte kun 0,5 meter, så det kosta ikke mange kronene, og posen er myk og varm. De fleeceposene jeg har sett på er grovt overprisa spør du meg, veldig enkelt design, og fleece er jo ikke akkurat noe ekslusivt materiale...
*Melody* Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Kjøpte Buggy Snuggle på kampanjepris på babyshop nå på torsdag for 499,- Veldig fornøyd. Er en kjempedeilig fleecepose med hull til seler. Da det var 10 grader i skyggen lå mini i den med kun ullbody og strømpebukse + lue og votter og var god og varm da jeg tok han inn )
Gjest Hippoღ Skrevet 25. mars 2012 #17 Skrevet 25. mars 2012 Er det noen som bruker dyne i vogna? (bag ikke sportsdel)
Fru Monalisa Skrevet 25. mars 2012 #18 Skrevet 25. mars 2012 Jeg bruker dyne i vogna. Det blir lunt og godt. Pose er sikkert mer hensiktsmessig til sportsdelen som er mer åpen kanskje...?
Leelo Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 25. mars 2012 Er det noen som bruker dyne i vogna? (bag ikke sportsdel) Jeg brukte dyne før vinteren kom. Nå har jeg fremdeles pose, men skal snart over til sportsdel, så da blir det pose. Da jeg hadde sommer baby brukte jeg alltid dyne/teppe i bagdel.
Neen Skrevet 25. mars 2012 #20 Skrevet 25. mars 2012 Disse Buggysnuggle er de vindtette? For dere som kjøper stoff og lager selv. Hvor finner jeg vindtett fleece stoff? t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå