Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere saueskinn og sovepose i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker begge deler her på vesla på 9,5mnd. Lurer på å fjerne i alle fall skinnet. Hadde vært gøy å prøve dyne også, men tror hun er for urolig enda.. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

saueskinn bruker jeg som underlag hele året. Har byttet ut pose med dyne. Bor i Oslo og her er det alt fra 12-16 grader når hun skal sove..

Skrevet

Gutten vår sov med pose fram til han var over 2 år. Brukte ikke dyne da. Først etter at han rundet 2 lå han såpass rolig om natta at vi byttet ut posen med dyne. Skinn har han aldri hatt i senga.

Skrevet

Synes ikke noe om å bruke lammeskinnet i sengen. Har kjøpt, men foretrekker heller stretchlaken som kan vaskes :) lammeskinnet er supert i vognen :) bruker sovepose i sengen ennå, hun er 6,5 mnd, men vet heller ikke hvor lenge...

Skrevet

Jeg har fjernet skinnet nå, det ble veldig varmt oppi der fant jeg ut. Bruker dyne men hun er fortsatt varm så vurderer å gå over til bare et tynt teppe.

Skrevet

Elsklingen her er 9 mnd og han har alltid brukt dyne om natten

Skrevet

6,5 mnd og bruker ennå begge deler. mulig kutte ut skinnet snart men pose finnes opp til 2 års alderen og trives best med det

Skrevet

Jeg bruker skinn i alle fall til 2 års alder. Pose husker jeg ikke, men i alle fall til 1-1,5 år. Da synes jeg å huske at de klarte å kle av seg posen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...