Gå til innhold

Manneinfluensa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig bare på om det er fakta at man-flu er så mye verre enn annen influensa?! Hører det er sagt av flere, noen i en spøkende tone, men er det fakta?

Hvordan er deres menn når de er sjuke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manne-influensa er dødlig. Mannen her i huset dør hver gang, og står opp igjen når influensaen er over.

Skrevet

Hehe, samme her.

Mannen min blir ytterst sjelden syk, går mange år mellom hver gang. Men når han først blir det er det nesten dødelig.. Feber på 38 er nok til å tilbringe dagen "klynkende" og stønnende i sengen og forvente å bli oppvartet med drikke og kjeks ;)

Skrevet

Herlighet, min mann er heldigvis sjeldent syk, men nå har han ligget på sofaen og i senga i hele dag og laget rare lyder! :P

Jeg blir egentlig bare irritert, for han jobber borte hele uka, og det er ikke snakk om at jeg har fått noe hjelp når jeg har hatt skikkelig svangerskapskvalme i fire mnd, og nå når bekkenløsninga holder på å rive meg i filler, er det fremdeles jeg som må gå å hente i barnehagen, for han er jo så syk stakkars! :P

Er skikkelig lite sympati å få her! :) *ler*

Skrevet

Den rammer hardt her i huset ja! Kommer ikke over sist gang når han omtrent erklærte seg alvorlig syk og var heelt sikkert på at han bikket 40 i feber... han hadde 36,7!!! Han presterte å si at pøh du vet ikke hvordan jeg har hatt det de siste 3 døgnene - jeg som hadde vært syk 3 mnd sammenhengende ;) ;) Jeg lar kommentarene forbli tause, vet jo om at the man-flu er rimelig røff og ingen ting kan kurere lell.

Men jeg må flire for meg selv ;)

Skrevet

Huff, skulle nesten tro det var svartedøden her i hjemmet for ikke så lenge siden. Småen var da 10 mnd og fikk spysyken, noe han ble smittet av. Våkennatt med henne fra tors-fre og våkennatt med han fra lør-søn :P søndagen begynte han faktisk å grine fordi han var så dårlig, hehe...jeg fikk det selvfølgelig på film :)

Verre å ha syke menn enn barn ja....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...