Gå til innhold

Når man ber om planlagt ks...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er gynekologen som bestemmer om man får eller ikke, men får man vite det der og da, eller får man brev i posten om det? Når får man evnt vite dato og slikt?

Jeg skal til kontroll på sykehuset der jeg skal føde, og skal da be om pl.lagt ks på grunn av tidligere fødselserfaringer, bare lurer på om jeg får svaret da eller om jeg må vente på det.. Noen som vet? Hva har dere opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket med legen jeg gikk til svangerskapskontroll hos om keisersnitt, han sendte en henvisning til sykehuset og jeg fikk brev tilbake derfra med dato for snittet. Jeg var aldri på noen samtale eller undersøkelse på sykehuset.

Men nå var vel saken min ganske opplagt da, siden forrige barn ble alvorlig skadet under fødselen og har blitt delvis invalid av skadene. Ikke noe alternativ å føde vaginalt etter en sånn opplevelse.

Skrevet

Jeg sa bare at jeg skulle ha KS på en av kontrollene, sa det hadde endt med katastrofesnitt forrige gang. Legen sa bare OK. Vet ikke om han sjekket noe mer.

De fikk ikke ut første barnet pga for smalt bekken selv om de prøvde både vakum og tang

Skrevet

Huff, så fælt å høre!!

Hos meg ble det ikke katastrofesnitt, men hastesnitt med narkose og greier.. Er ikke bare å spøke av det heller.. *grøss* Gikk heldigvis bra med mitt barn da, men kunne fort gått skikkeli galt..

Får bare vente å høre hva de sier på sykehuset da.. Skal ikke på noen andre kontroller før den timen, så..

Takk for svar :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...