Gå til innhold

Vippeforlengende serum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd og kan anbefale? Har tragisk korte vipper, har søkt litt på nett men det koster jo endel, noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Jeg jobber i hudpleiesalong og har prøvd vippe-serum...Det virket nesten for godt til å være sant, men etter å ha sett flere kunder bruke det og få laange vipper,så måtte jeg bare prøve. det funket som bare "rakkern". MEN, jeg sluttet raskt da jeg kom over flere artikler om øyeskader folk har fått av ulike vippeserum...Det står også tydelig i burksanvisningen at de fraskriver seg alt ansvar osv. Vippeserum er så lite forsket på at man ikke vet langtidseffektene av det,dessverre....

OBS OSB!!

Noe som også er viktig å vite er at vippeserum IKKE skal brukes av gravide(!)

Råder deg til å heller ta permanent vippebøy og/eller evt prøve vippeextentions, eller lime på vipper selv ( her er det viktig å bruke vipper som ser "naturlige" ut,og å bruke et godt lim. Makeup store har lim som er kjempebra og gir et naturlig resultat)

Lykke til!! :)

Skrevet

Takk skal du ha, jeg er en travel småbarnsmor, til det daglige er nok slikt vanskelig, men kanskje til fest? Får vente til det kommer noen trygge saket på markedet :-)

Skrevet

Takk skal du ha, jeg er en travel småbarnsmor, til det daglige er nok slikt vanskelig, men kanskje til fest? Får vente til det kommer noen trygge saket på markedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...