Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 men tror ikke det er så lurt. Har ikke fast jobb ( jobber for bemanningsbyrå), har to barn på 6 og 16 år, mannen er i midten av de 40, jeg blir snart 39, lite hus og ikke den beste økonomien. Av visse grunner har jeg ikke brukt prevansjon på 1,5 år. Jeg klarer ikke tanken på å begynne igjen heller. Mulig det er fordi jeg føler dette er absolutt siste sjanse. Føles så sårt og aldri skulle ha baby igjen. Er jeg helt på vidda?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Har ekstremt lyst på en baby jeg og, men lar være av noen av de samme grunnene som deg.. Har ikke fast jobb enda og økonomien er ikke den beste, men satser på at det ordner seg om et års tid.. Men i tillegg er mannen min kronisk syk, så jeg kan ikke alltid regne med ham.. Så det setter også en stopper for oss.. Men jeg har heldigvis rundt 10 fruktbare år igjen, så vi får se..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Nei, du er ikke helt på vidda:-D Sånn hadde jeg det også. Men mannen min ville ikke ha tre......Og nå er jeg innforstått med det, og kan faktisk ikke tenke meg baby igjen, og alt det innbærer. Men det tok en stund før jeg kom dit.....sårt ei stund, men nå er jeg fornøyd slik jeg har det. Jeg er omtrentlig på din alder, og vi er faktisk ikke helt unge lenger, med tanke på å begynne "på nytt" igjen......Alt til sin tid liksom. Jeg har også to ganske store barn nå, så den som hadde kommet ville blitt enebarn egentlig. Aldersforskjellen er så stor. Da hadde det vært like greit å fått tvillinger, så de hadde litt glede av hverandre, he he.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Takker for svar. Vanskelig dette her. Om jeg lager en for og imot liste så tror jeg dem blir nesten like lange.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Dere er 40, dvs at dere er 55 når ungen er konfirmant. Pappan min er 54 og bestefar til 3.... mannen din er syk, ungen mister kanskje pappan sin tidlig. Når ungen er russ så er dere nesten 60 år... Kanskje ikke så lett å følge opp da? Ungen blir voksen og får seg familie, han er 25-30, dere er 65-70. Litt slitsomt å støtte opp/passe barnebarn da... Det blir trøbbel i forholdet til ungen etter 10 år. dere er 80 og kanskje ikke i stand til å støtte opp, kanskje til og med døde...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Oisann. Det var jammen meg dystre spådommer. Jeg er selv "voksen" med svigermor i 70 åra. Hun passer unger så det koster etter hun. Mens min mor, som da er 60, aldri har brydd seg spes om barnebarna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå