Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Og det enda jeg er godt gift! Djeeezzz den mannen er sexy!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Uff, nei, glatt arrogant slimål! Han burde virkelig begynne å tenke på hvordan han oppfører seg mot andre
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Skjønner virkelig ikke de som sier han er ego. De som har vært med på ekspedisjonene hans, har vært fullt klar over hva de har vært med på! Og det er voksne folk. Synes han virker som en oppegående fyr, som vet hva han vil. Kjekk er han også;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Hva mener du hvordan han oppfører seg mot andre?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Nei, den skjønte ikke jeg heller #4.....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Mmmmmhm! Han er kjekk han! Hvordan er det han oppfører seg mot andre da liksom, anonym her oppe??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Har dere ikke lest aviser i det sists om hva de pårørende sier og skriver? Om måten han oppfører seg mot dem, at han har tilbakeholdt informasjon, at han ikke ville vise dem Berserk-klippene før de kom på tv osv. NULL respekt for den mannen! #2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Hva er denne interessen for han? Begynner å mistenke han for å lage innleggene selv. For han FINNES jo ikke sexy! Litt sånn sur undik type.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 han kunne lett fått tatt en tur han hehe seila med han hvor som helst jeg (bare der det er varmt da)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Hadde også seilt med han hvis jeg fikk sjansen. Men det måtte vært for endel år siden. Ser for øvrig ikke at det ville tatt seg bra ut å være knullekompis på turen, med tanke på at det var flere ombord. Lite seriøst og komplisert.... Men å være mannskap på lik linje med de andre hadde vært ok;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 Hva er denne interessen for han? Begynner å mistenke han for å lage innleggene selv. For han FINNES jo ikke sexy! Litt sånn sur undik type. Haha, ja kanskje det er han som lager disse innleggene om han selv... ;-) Men når det er sagt; jeg hadde tatt han anytime selv!! Ekstreeeemt sexy!!!! NAM!!
#Ariadne# Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Han er veldig sexy. Ikke billedskjønn , men han har en enorm utsråling og karisma.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Ser for meg at det ville vært vanskelig å holde fingra vekk fra han, hvis man skulle være mannskapet hans. Det tror jeg ikke jeg hadde klart.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 I og med at det er lange ekspedisjoner de er ute på, så melder nok behovet seg innimellom:-P Men tror nok likevel jeg hadde klart å holde meg unna hvis jeg hadde vært med på seilas. Blir nok en helt spesiell verden og situasjon mannskapet lever i;-) Det å innlede noe som helst seksuelt ville vært fryktelig dumt, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå