Snøkrystaller Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Hvor farlig er det å spise papp/ papir?......
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Du kan få trykksverte i rompa Haha, nei jeg vet ikke
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Dek kan feste seg og klumpe seg sammen i tarmene og lage blokkeringer så ja det kan være veldig farlig
Snøkrystaller Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 Nei, er det sant? Jeg som vurderer å gi opp kampen med men 10 mnd gamle babyklump!
Tuttelura881 Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Min kar har spist dopapir, konvolutter, brev, pappesker ja alt med papir i! Han har ik fått noe problemer av det. Slutta rundt et års alderen. Mu tygge han på det, men spytter det ut! Har bare vært nøye med og holde papir i høyda unna han! Blekket i aviser kan være farlig for barn. Har jeg hørt da..
Tuttelura881 Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Min kar har spist dopapir, konvolutter, brev, pappesker ja alt med papir i! Han har ik fått noe problemer av det. Slutta rundt et års alderen. Mu tygge han på det, men spytter det ut! Har bare vært nøye med og holde papir i høyda unna han! Blekket i aviser kan være farlig for barn. Har jeg hørt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå