Gå til innhold

A-HUS i Oktober??


Vero - Mai09 - Oktober12

Anbefalte innlegg

Hehe.. Jeg gjør som de 2 andre her og lurer på om det er noen som skal føde på A-HUS her, og om det er noen som har født der før??

 

Jeg har termin mellom 15-20 Oktober, har ikke fått eksakt dato enda, da jeg ikke har vært hos lege enda...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo. Jeg skal til A-hus i Oktober...:-)

Fødte der i 2009 og stortrivdes.

Fantastisk personell og flotte lokaler, nå har de også fått hotell og det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Når i Oktober er det du har termin da? Jeg fødte på Ullevål sist, var fornøyd, men alt er litt gamelt der da!! Synes hotellet var knall;) Håper jeg får mulighet til hotellet på A-Hus også;) Jeg er ikke av de som vil hjem så fort som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløbig termin 8. oktober-isj...:-D får høre på ultralyden 4. mai hva de finner ut.

Førstemann måtte lokkes ut 14 dager etter termindatoen....så det kan bli jul før denne her har planer om å komme..:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 17 oktober og har tidligere født på a-hus og var kjemefornøyd med både folk og sted :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi må lage en BIM-kode når vi kommer dit..:-) Sånn i tillfelle vi er der samme dagene..nellik i knapphullet, bare orange klær på barna,barbert hode? ha ha ha....litt ekstreme tiltak:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...