*ei tulle+spire* Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 han sendte henvisning til svangerskapsklinikken på sykehuset,skal dit neste uke, legen så hvor ille jeg hadde det(og hørte på klagingen min,hehe) så han tror ikke jeg greier å gå slik i 4 uker til,har termin 19/20 april.vært veldig ille de siste 3 dagene,uten nattesøvn og hvile. Han nevnte også at kansje noe var på gang ettersom smertene har blitt utholdelig nå. Men, han ga meg paralgin forte, og sa jeg kan ta evt før kvelden,men han sa også at om babyen blir født når jeg har paralgin i kroppen,er det store sjanser for at han trenger pustehjelp!! Så da tør jeg ikke ta de?! Selv om jeg er desperat når disse smertene står på sitt verste:(
2 hjertegull :) Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Hadde du kjapp fødsel sist? Tabeletten er halvert etter 3,5 timer og etter 6 timer er 2/3 ute av kroppen, så etter ca 8-9 timer (?) har du ikke mer i kroppen.. Da vil jeg trygt tro du kan ta en før du legger deg.. Da jeg ble sendt med ambulanse til sykehuset (tar 2 timer) fikk jeg to paralgin forte for å få sove..
*ei tulle+spire* Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2012 å?hm. Hos meg sa legen at den var ute etter 24 timer. Fødselen sist tok 50! Timer fra riene ble intense til jenta var ute, så håper og tror at det går raskere denne gang:)
2 hjertegull :) Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Håper virkelig for din del at det skal gå kjappere denne gangen da!! Men tror ikke det er noe fare for at du skal ha igjen i kroppen når barnet blir født da.. Kanskje starter fødselen fordi du endelig får slappet av, men kan ikke tenke meg at det går Så fort.. De tallene jeg skreiv henta jeg på felleskatalogen.no... Der sto det at det var halvert etter 3,5 time hvertfall.. Du kan jo gå inn å lese selv, kanskje jeg misforsto noe
*ei tulle+spire* Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2012 ja,vil tro det går raskere denne gang, jm sa andremann går raskere til de fleste,så det håper jeg:) ok,så rart at han sa det da! Kansje jeg tar en alikevel da om smertene blir verre. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå