Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Har barn,venner familie og kjæreste. Men er allikevel ensom. Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Begynne å sette pris på det du har. Hilsen ei uten venner og med familie i annet land (men heldigvis samboer som jeg ser hver dag).
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 å få en nær venn som du kan prate om alt... savner det å ha nære venniner fra den tiden jeg var yngre men nå har sanne ting som jeg vil holde for meg selv og dette gjor meg veldig ensom og bare dagbok vet sannheten, blir alltid lettere etter at skriver opp allle tanker...:-) har en verdens beste mann og datter, men av og til det er bedre å snakke med venninner en menn PMS påvirker meg veldig , en veke før mensen jeg jeg veldig trist og kan gråte litt, etterpå er livet bedre igjen:-) har den akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå