Gå til innhold

Rikshospitalet i oktober?


Gjest Shanti ♥

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Følger opp "Ullevål i oktober?"-tråden med en tilsvarende for RH! Noen flere som skal føde på RH her? Jeg skal, har termin 8.oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 24. Okt med fødeplass på Riksen!

 

Fødte der i oktober 2010 også og var veldig fornøyd! Litt slitsomt med dobbeltrom, men det går.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Så koselig da! Bra at du var fornøyd, har hørt mye positivt om Riksen :) Om jeg går litt overtid og din kommer en uke før tiden kan det jo hende vi treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde verdens skjønneste jordmor når jeg var der - skjønner virkelig ikke hverdag jeg skulle ha klart det uten henne :)

Det var også litt komplikasjoner mot slutten av min fødsel, og det føltes veldig trygt og godt å være på Riksen..

 

På barsel var det også veldig mange hyggelige jordmødre og barnepleiere. Fikk kjempe god hjelp, og er veldig glad for å skulle tilbake dit!

 

En uke før tiden høres greit ut for min del i hvert fall :) så kanskje vi sees ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på Riksen, har termin 16 oktober, men d blir keisersnitt så da blir d noen dager før.. UL 15 mai.. Gleder meg :) Fikk jenta mi på Riksen feb 2011, veldig fornøyd med oppholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...