Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Drømte at jeg var 13 uker på vei i natt, noe som jeg også er. Så begynte det plutselig å sparke inni magen, og det ble bare mer og mer helt til det kjentes ut som det var tusen spark samtidig inni magen!! Og da Våknet jeg.. Noe så ubehagelig!
Frenzia Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg drømte at jeg plutselig hadda alt av tarmer stikkende ut der nede, og at jeg måtte bæsje ved å klemme skiten ut av tarmen med henda. Tarmen var rød og ekkel, og jeg visste søren ikke hvor jeg skulle gjøre av den etterpå, om jeg bare skulle krølle den sammen i trusa, eller om jeg skulle prøve å putte den inn igjen. Jeg er i uke 29. Og ja, det er normalt med syke drømmer i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Hehe, jeg drømte flere ganger at jeg fødte kattunger. Hadde mange syke drømmer under graviditeten. JM sa at hjernen skrudde av noen "filtre" under graviditet/barseltid som gjorde det slik.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 tror det er ganske vanlig å ha rare drømmer når man er gravid pga store forandringer følelsesmessig og hormonelt.
Nordisk Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hatt flere drømmer der noen/noe jakter på meg for å skade meg eller "ta" meg. Våknet her en natt av at jeg hylte i panikk. Stakkars samboeren min prøvde å trøste meg, mens jeg skrek om en mann med øks som var inne på soverommet. Kanskje jeg ubevisst er redd noe skal skje med babyen?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Tror nok det er ganske normalt, ja. Jeg drømte at jeg fødte babyen for tidlig og det som kom ut var bare en stor klump baby uten skjelett. Et øye her og et øye der, munnen et helt annet sted osv. Den hadde et par tenner som stakk ut på hver sin kant. Kjempeekkelt! Drømte også flere ganger at jeg fødte i søvne og så døde babyen i senga fordi jeg ikke klarte å våkne.. Huff
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Hadde også maaaange rare/skumle drømmer med nr 1. Ofte noen som jaget meg og ta babyen... Nå med nr.2 har jeg ikke hatt det, var nok mer stressa med nr.1 og mer usikker. Drømmer er vel en måte å bearbeide følelsene på...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Drømte de rareste drømmene. Jeg drøye mye om sex til og med jentesex som jeg eller aldri fantaserer om. Jeg kom også flere ganger i søvne, rare greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå