Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 vi er ikke eier av veien må kjøre på for og komme til huset. men eiererne av veien får vi ikke tak i. vi har prøvd brev,tlf, får ikke tak. veien er snart ikke mulig og kjøre på. masse hull og veimassene synker og lager større hull nå. vi har ringte kommunen og de sier eier av veien plikter til og fikse veien. og dette trengs gjøres ganske fort. men hva er neste steg når vi ikke får tak i dem på brev eller tlf.??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Betaler dere leie for å få kjøre på veien? Jeg ville fått hjelp ifra namsmennen til å få tak i de som eier veien.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Betaler dere leie for å få kjøre på veien? Jeg ville fått hjelp ifra namsmennen til å få tak i de som eier veien. nei. betaler ikke leie. men er brukstillatelse her. som er veldig gammel og ordnet den gangen husene her ble bygd. vi flyttet hit bare for et år siden,. er en bru på veien her som vi har gjort mye med for og kunne kjøre på den.
mamma_til_gutt Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Om det ikke er tinglyst noen vedlikeholdsplikt fra deres side ville jeg sendt et rekommendert brev (for dokumentasjonens skyld) og deretter kontaktet namsmannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå