Gå til innhold

Noen som har kjennskap til Mitshubishi Outlander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på snart tre, og samboeren min har en sønn på snart tolv. Vi vil trenge en større bil for å få plass til alle tre i baksetet, og kan også tenke oss en fiehjulstrekker. Synes denne ser ut som det beste alternativet av de store bilene vi har sett på. Mest med tanke på bagasjeplass.

Kan noen gi meg positive og negative sider ved bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagasjerommet på outlandern er ikke spesiellt stort. Det er mindre enn vårt, og vi har audi a6 st.vogn..

Dere har to barn, men skal ha plass til alle tre i baksetet? :)

Jeg liker egentlig ikke outlandern noe spesiellt. Den er jo "høy", så bedre for meg å kjøre med bekkenløsningen, men litt raklete og rar på gass/clutch..

Har ikke så mye fornuftig og komme med her egentlig, ville bare kommentere bargasjeplassen :)

Skrevet

Hehe, ser at jeg glemte å ta med at jeg er gravid... Synes synd på han største som skal sitte mellom to barneseter.

HI

Skrevet

Sannsynligheten for at HI er gravid er vel absolutt til stede? ;)

Har ikke hatt Outlander selv, men har brukt den endel, og liker den forsåvidt godt.

Men, om det går tre unger i baksetet er jeg ikke sikker på. Jeg ville tatt en kikk på Nissan Qashqai + 2 om jeg skulle kjøpe bil nå. Da får du litt ekstra bagasjeplass, og mulighet til å sette inn ekstra seter om det blir litt trangt.

Skrevet

Ta en titt på Nissan Qashqai + 2.

Den har 7 seter, men hvis du bare trenger tre plasser i baksetet legges de siste to setene ned og det blir god bagasjeplass.

Den har også veldig god plass mellom baksetet og forsetene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...