Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Som er sykemeldt fra studiene altså? Hva gjør at dere er sykemeldte?
Lille♥mitt Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg tar et studie der man er nødt til å være tilstede i 80% av all undervisning ellers får man ikke ta eksamen. (førskolelærer) I begynnelsen av svangerskapet slet jeg med ekstrem kvalme og brukte opp det meste av fraværet jeg kunne ha. Så nå, når jeg skal til lege/jordmor/ammekurs/helsesøster osv eller sover så dårlig om natta at jeg ikke fungerer på dagtid, har jeg fått beskjed fra studieleder om at "du kan jo skaffe deg sykemelding, men fravær er fortsatt fravær, dvs du får ikke ta eksamen uansett." Så i mitt studie har det ingen poeng å ta sykemelding, det er det samme som å slutte på skolen. Så nå sover jeg ved pulten min om dagene Du bør sjekke om det er sånn på ditt studie også før du sykemelder deg, fort gjort å gå på en smell om man ikke sjekker sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå