Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 I går var det 18 grader her og nesten sommervarme ute. Helt vindstille og med andre ord varmt! Så i dag blir jeg å ta med parkedressen i barnehagen, så han kan bruke den ( har brukt parkdress med for frem til nå). Men hva skal han ha på beina? Han er tre år og veldig varm på bena, alltid. Så tenker det kan bli veldig varmt med sherroks på ( tror ikke det skriver sånn, men dere skjønner nå hva jeg mener). Hva har dere på beina til barna nå for tiden? =)
SmellyCat Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Dette lurer jeg også på. Har en liten som akkurat har begynt å gå, men usikker på om han trenger både støvler og sherroks?!
Gjest 5 andre Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Med såpass varmt vær holder det med gummistøvel og ullsokk...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har begge deler stående i barnehagen, men tenker at gummistøvler er mer enn godt nok med ullsåle og ullsokk oppi. Selv hadde jeg jo ikke orket å traske rundt i cherrox i 18 grader...så ingen grunn til at de små skal orke det!
Mrs. Bouquet Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Har halvhøye goretex joggesko. De puster og er vanntette uten å være for varme.
Puppen og lillemor Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Snuppa mi har sånne Dock boots som hun bruker nå, med kun en tynn ullsokker i.. Men her er det så tørt og varmt at hun nok egentlig burde ha joggesko må. Så vi må nok ut og kjøpe det i helgen
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Her er i alle fall både cherrox og vintersko lagt bort (Oslo). Hun har gummistøvler og gore-tex joggesko i barnehagen. Altfor varmt med vinterhabitt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå