Gå til innhold

Smerter i underlivet, er det luft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for tredje dagen smerter/ ubehag fremme langt nede i magen. Det veksler mellom ubehag og knip! Har litt luft samtidig i magen, så lurer på om dette kan være det samme! Kan ikke huske å ha luftsmerter i undetlivet! Jeg fødte for snart fire mnd siden. Ikke hatt noen gyn.sjekk etter. Jeg er fortiden også litt stresset, da baby er urolig. Pga lite melk. Lite soving, maks to timer i strekk på nettene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Fremdeles vondt, og det er ømt når jeg trykker nederst på magen! Må bli å ringe legen på mandag, om det ikke er bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...