Novadona Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har for tredje dagen smerter/ ubehag fremme langt nede i magen. Det veksler mellom ubehag og knip! Har litt luft samtidig i magen, så lurer på om dette kan være det samme! Kan ikke huske å ha luftsmerter i undetlivet! Jeg fødte for snart fire mnd siden. Ikke hatt noen gyn.sjekk etter. Jeg er fortiden også litt stresset, da baby er urolig. Pga lite melk. Lite soving, maks to timer i strekk på nettene!
Novadona Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2012 Ingen? Fremdeles vondt, og det er ømt når jeg trykker nederst på magen! Må bli å ringe legen på mandag, om det ikke er bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå