Gå til innhold

En smule sjarmert ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel lenge nå å kjenner ofte savnet etter en mann i livet mitt. Er alene med to barn og vi har det egentlig ganske bra å alt det der men selvfølgelig vil jeg ha en å dele livet mitt med, en voksenperson. Startet å jobbe for en mnd siden og på jobb (lite ansatte) så treffer jeg på en som jeg syns veldig om. Vi er ganske lik på mange områder, han er veldig beskjeden av seg og rolig. Liker han veldig mye. Men så er det sånn da at jeg vet søren meg ikke hva jeg skal gjøre for å få hans oppmerksomhet. Jeg livredd for å drite meg ut å alt det der. Han har en "mektig" posisjon i det lille samfunnet vi bor i her, ikke noe sånn politiker eller noe men han er høyere opp i graden enn meg og jeg føler meg kanskje litt mindre verdt enn han sånn sett da (teit, jeg vet men...). Det faller liksom ikke inn noen plass føler jeg å komme i kontakt med han på noen måte annet enn jobb. Litt vanskelig sånn. Men jeg ser jo litt på han da, mer enn på de andre mennen på jobben ;) Prøver å treffe blikket hans osv. Men utover det så er det ikke så lett. Han er singel så vidt jeg vet også, hvertfall er det ingen andre som mener at han har kjæreste.

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å i det minste prøve å kapre denne mannens hjerte uten å gjøre narr av meg selv jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere felles lunsjrom? I lunsjen er vel ofte tonen litt uformell. Du får dumpe ned ved hans bord med en eller annen kommentar som lar han legge merke til deg. Prøv å kom i snakk med han, men ikke for pågående. Vær deg selv og vanlig høflig. Smil masse! :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...