Gå til innhold

Forslag til skrekkfilm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en litt scary film å se på!

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

The hills have eyes, den er jævlig ekkel altså

Ellers standard filmer som The Grudge, The Island

Huff jeg er pingle tør ikke se slike filmer, gjorde det da ejg var ungdom fordi "alle andre ville" jeg blir redd bare av tanken jeg..

Skrevet

Ikke akkurat ny på markedet, men den ekleste jeg har sett var The Ring....det var vel også den siste av den sorten også....

Skrevet

Paranormal Activity (ikke helt sikker på skrivemåten).. Enjoy :D

Skrevet

Psyko fra 60 tallet :)

Skrevet

the shining. Jeg grøsser bare av å tenke på den. Eller Wolf Creek fra Australia.

Skrevet

The haunting in Connecticut har jeg enda ikke fått meg til å se ferdig.

The event horizon var også jævlig.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

the last house on the left (2009 versjonen),.. det er egentlig en thriller, men forferdelig å se på. The haunting in Connecticut er mer trist enn skummel, hvis du ser ferdig hele, så er den ikke like skummel nr 8 :)

The excorsism of Emily Rose

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Rec 1 og 2 (spanske versjonen, ikke engelske!)

Dawn of the Dead

The Woman in Black(.. både den eldre og nye versjonen med harry Pottern ;))

Martyrs

Insidious

The devil Inside

Silent Hill

Resident Evil

28 Days Later

28 Weeks Later

The Ring

Pulse

The Descent

Cloverfield

Pandorum

The Crazies

The Unborn

1408

The Skeleton Key

Mirrors 1

Case 39

Wrong Turn

Rest stop

Grave Encounters

Thir13en Ghosts

Stake Land

The Road

Her har du litt :D

Skrevet

ÅÅÅ snadder nr 10!! NÅ skal jeg kose meg i kveld :)

Skrevet

Paranormal actvity e sjikkele skummel!!!!

Skrevet

The woman in black, jeg hylte!!

Skrevet

Rec 1 og 2. Du kommer til å daue. Den er spansk, så last ned med tekst. Klarte ikke sove på mange uker :P

Skrevet

Det finnes mange skrekkfilmer, men veldig mange ulike typer. De jeg ble mest skremt av var:

- Case 39

- Paranormal activity 2, ikke nr1 - nr 3 har jeg ikke sett men hørt den er helt forferdelig.

- The ring (skal sies at jeg slet med denne filmen i 3 år)

- The unborn

Men det finnes fortsatt mange skrekkfilmer som er bra som

- One missed call

- The descent

- Rest stop

- Rec 1 (2ern ble litt for dum)

- The haunting in connecticut

- Skeleton key

- Silent hill

Filmer ala wrong turn syntes jeg rett og slett blir for dumt og kjedelig.

Jeg har egentlig den filmsamlingen av skrekkfilmer, men jeg kommer ikke på fler i farta. Sluttet å se skrekkfilmer når jeg fikk barn, gikk jo alltid med en indre redsel. Hehe

Skrevet

Exorsisten

Motorsag-massakren

*grøsser*

Skrevet

Ikke akkurat skrekk men "I am legend". Den får meg til å nærmest spise opp putene og pleddet jeg har i sofaen og blir småredd for å gå ut de neste dagene når det er mørkt... :P men elsker den

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)

Ikke akkurat skrekk men "I am legend". Den får meg til å nærmest spise opp putene og pleddet jeg har i sofaen og blir småredd for å gå ut de neste dagene når det er mørkt... :P men elsker den

veldig bra :) nr 2 kommer snart :)

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Pans labyrint, se originalen på spansk hvis du kan. Er noen skikkelige ekle sekvenser i den altså, men ikke noen splatterfilm hvis du foretrekker det. The Orphanage er også skikkelig skummel, men heller ikke en splatterfilm.

Skrevet

the last house on the left (2009 versjonen),.. det er egentlig en thriller, men forferdelig å se på. The haunting in Connecticut er mer trist enn skummel, hvis du ser ferdig hele, så er den ikke like skummel nr 8 :)

The excorsism of Emily Rose

Da må jeg prøve å få sett den ferdig en dag :-) nr 8.

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Jeg så I am Legend her om dagen for første gang.

Jeg trodde det var en superhelt-film, ikke en film med rabies-infiserte mennesker som lurte i skyggene med bikkjene sine.

Jeg får ikke lov av gubben å sitte inntil ham når vi ser skumle filmer. Når jeg skvetter så både hyler og slår jeg ut med armene.

Endret av Miryks
Skrevet

Hmmm...etter å ha lest tråden her på BIM om de flaueste fobiene folk har, så har jeg kanskje blitt litt mer skeptisk til skrekkfilmer enn før. Så ut til at MANGE har utviklet skikklige fobier av filmer som The Grudge og The Ring. Flere hadde utviklet dusjefobi blant annet, og ei synest det var veldig skummelt å gå inn til barnet sitt om natten etter å ha sett en av Paranormal Activity-filmene.

Jeg slet selv med å sove et par uker etter at jeg var dum nok til å se The Ring helt alene..likevel så jeg nummer to når den kom, hehe.

En god skummel film er, som andre her sier, The Skeleton Key, og også What Lies Beneath (Skyggen fra fortiden?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...