Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Når kan man ri på hest igjen? Tid kan man ta opp trening? Ordentlig trening, går jo trilletur 7 dager i uka, men det er jo ikke nok.. Er det fortsatt fare for indre blødninger nå? 8 uker siden keisersnitt (hastesnitt), og ingen info å få fra leger eller jordmødre.. Ammer heller ikke da snuppa nektet pupp 3 uker gammel, og da mistet jeg den lille melka som var.. takker for svar
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Tror du skal vente 4 uker til... ok, altså når det er ca 3 mnd siden?
It's all about me Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Du kan begynne å trene og løfte normalt 12 uker uker etter ks'et-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå