Gå til innhold

Vår første babyutstyr innvestring :)


Frk.håpefull

Anbefalte innlegg

I dag har i kjøpt vognpose :) de hadde det på europris faktisk til 199 kr.. den virker kjempedeilig så håper den er grei.. har jo egentlig ikke peiling på slikt, men den var jo så billig :)

 

Uansett så er vår første innvestering gjort og det er så gøy :)

 

Har dere andre begynt å handle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo gå helt bananas i sånne barnebutikker :D

 

Selv har vi kjøpt inn stellebordstopp.

Men min mor og far kom hjem fra sør-Afrika i forrige uke.Og siden dette er deres første barnebarn,har de gått amok i babyklær-hyllene der nede :)

 

Men pga risikosvangerskap,skal vi ikke kjøpe inn noe store ting (som vogn,bilsete,matstol osv) før jeg har passert uke 25. Da er det jo litt håp for at h*n vil overleve om det blir grytidlig fødsel!!!!

 

Jeg klør i fingrene allerede....så blir moro å bruke opp alle feriepengene på babyutstyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Jeg gleder meg til å starte, men er litt i villfare i forhold til alt vi trenger..

Det er greit å fordele utgiftene litt jevnt over hele graviditeten tenker jeg, men noen ting blir ikke kjøpt før rett før.

Men hva kjøper en nå og hva kjøper en senere? Finnes det kanskje noen liste over stæsj en trenger? :) hehe..

 

Hørte av barnefamilie at reisesengen som nå blir solgt hos europris er god og de har brukt den masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...