Gå til innhold

Hvor i landet bor dere/ hvilket sykehus kommer dere til å føde på?:)

Anbefalte innlegg

foreløpig termin 1 november og skal føde på molde sykehus. bor 12 min fra sykehuset.hadde en veldig fin fødselsopplevelse siste gang å håper på den samme nå. verfall fått besjed å kjøre rett på sykehuset denne gangen siden storebror starta pressriene litt over en time vi kom inn sist.skulle bare dusje først men riene kom hagla på med en gang med 2-3 min mellom. :)

Fortsetter under...

Annonse

Bor i Asker og skal føde på Drammen

Mener ikke å bry meg og det er helt ok om du ikke vil svare, men lurte på hvorfor Drammen når du bor i Asker? Bor selv i Asker og prøver å bestemme meg for AogB eller Drammen.

Jeg har termin 1. november. Skal føde på Haukeland, siden jeg bor i Bergen. Babyen blir en keiser, som kommer 4 uker før. hopper litt fram og tilbake mellom oktober og november klubben.

Hei Synne. noen spesiel grunn til at det blir ks?

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

ingen som skal føde på gjøvik i november ???? jeg skal hvertfall min 4.de .. fornøyd med sykehuset ... kansje vi prøver i vann .. men er ikke noe jeg har tatt stilling til enda men ... leker med tanken.. men trygt og godt på fødestuen åda ;)

Hei:) Jeg har termin 22.nov og skal føde på gjøvik. Dette er mik nr 2. Nr 1 kom juli i fjor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...