Gå til innhold

Hvor i landet bor dere/ hvilket sykehus kommer dere til å føde på?:)


Nostalgia

Anbefalte innlegg

foreløpig termin 1 november og skal føde på molde sykehus. bor 12 min fra sykehuset.hadde en veldig fin fødselsopplevelse siste gang å håper på den samme nå. verfall fått besjed å kjøre rett på sykehuset denne gangen siden storebror starta pressriene litt over en time vi kom inn sist.skulle bare dusje først men riene kom hagla på med en gang med 2-3 min mellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bor i Asker og skal føde på Drammen

Mener ikke å bry meg og det er helt ok om du ikke vil svare, men lurte på hvorfor Drammen når du bor i Asker? Bor selv i Asker og prøver å bestemme meg for AogB eller Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. november. Skal føde på Haukeland, siden jeg bor i Bergen. Babyen blir en keiser, som kommer 4 uker før. hopper litt fram og tilbake mellom oktober og november klubben.

 

Hei Synne. noen spesiel grunn til at det blir ks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal föde i Hudiksvall i Sverige, håper bare de skjönner meg når norske/trönderske gloser blir å dukke opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bor på Langhus, og skal føde på Ullevål :) Har termin 31/7. Håper på å bli satt igang neste uke kanskje

Endret av Sminth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

ingen som skal føde på gjøvik i november ???? jeg skal hvertfall min 4.de .. fornøyd med sykehuset ... kansje vi prøver i vann .. men er ikke noe jeg har tatt stilling til enda men ... leker med tanken.. men trygt og godt på fødestuen åda ;)

 

Hei:) Jeg har termin 22.nov og skal føde på gjøvik. Dette er mik nr 2. Nr 1 kom juli i fjor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...