Gå til innhold

Hvor i landet bor dere/ hvilket sykehus kommer dere til å føde på?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

Heldiggris:-) må kjØre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)

Så arti' med flere gravide i området! Kanskje vi skal danne ei gruppe og mØtes om ei stund for å dele gleder og bekymringer om dette frØet vi har i magen? :)

Har søkt riksen og fått plass:) var der sist og føles bra å føde på samme sted igjen.

Du var tydeligvis fornøyd, da! :) Det er godt å høre! Første gang for meg. :) Når har du termin?

Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)

bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)

Heldiggris:-) må kjØre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)

Så arti' med flere gravide i området! Kanskje vi skal danne ei gruppe og mØtes om ei stund for å dele gleder og bekymringer om dette frØet vi har i magen? :)

Det hadde vært artig:-)

Annonse

Det blir nok Universitetssykehuset i Nord-Norge her :-) bor ca 10 mil unna sykehuset, men satser på at lille <3 ikke har hastverk. Vil nødig ta en som svigersøstren min tok. Fødsel i Lavangsdalen i ambulansen. :-)

• 3 uker senere...

ingen som skal føde på gjøvik i november ???? jeg skal hvertfall min 4.de .. fornøyd med sykehuset ... kansje vi prøver i vann .. men er ikke noe jeg har tatt stilling til enda men ... leker med tanken.. men trygt og godt på fødestuen åda ;)

Jeg har termin 1. november. Skal føde på Haukeland, siden jeg bor i Bergen. Babyen blir en keiser, som kommer 4 uker før. hopper litt fram og tilbake mellom oktober og november klubben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...