Nostalgia Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Selv bor jeg på østlandet:) skal føde på Ringerike sykehus. Dere andre?
Ver@ Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Bor i Øst-Finnmark og skal føde på Kirkenes sykehus:)
Novembernurkimagen<3 Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Bergen her, ønsker å føde på voss om jeg får valget
Lille spire 12 Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-)
Førstegangsmini Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming.
Nostalgia Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2012 Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming. Jeg fødte førstemann på Ullevål , veldig fornøyd. Nå var ikke jeg på sykehus hotellet da men flere venninner har vært fornøyd med det å
Mrs.Steel Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Bor i Follo og tilhører a-hus. Men vurderer å søk til Fredrikstad. Har mange venninner som har født der og har hørt mye bra. Vi bor akkurat på grensa mellom Østfold og Akershus, og det er litt lengre til Fredrikstad men ikke så mye at det er avgjørende for oss.
Ariel_86 Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Oslo. Vi har søkt på Ullevål fordi de har sykehus hotell. Tenkte det var greit å kunne ha eget rom og mulighet for at pappan kunne være der også. Har hørt at Riksen også skal være bra, men jeg kjente bare på det at det var greit å ha pappa der på natten, og litt ro rundt det med amming. Får man automatisk plass på sykehushotellet når man har fått fødeplass på Ullevål, eller må man søke plass på hotellet også?
-Gitte- Skrevet 26. mars 2012 #15 Skrevet 26. mars 2012 Bor rett ved stavanger, så på meg blir det stavanger universtitetsykehus for 3.gang Er veldig spent på hvordan denne fødselen blir, har hatt to vidt forskjellige fødsler - der begge to har hatt det travelt
Ønskebarn73 Skrevet 26. mars 2012 #16 Skrevet 26. mars 2012 Bor i Arendal, så jeg skal føde på Sørlandet Sykehus Arendal, for 3.gang. Forhåpentligvis får prøve den nye stua med fødekar:)
englespire Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 bor i Oslo, og vil føde på ABC klinikken. Må vel søke plass der nå
Helenee Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Bor i Halden og skal føde på Fredrikstad sykehus, som sist. Følte oss så godt tatt vare på i en (i følge jordmødrene og legene på sykehuset) tøff fødsel med svangerskapsforgiftning og til slutt vakuum-fødsel. Jeg har ingenting å sammenligne med, men det skal jeg få nå! :-D
gravid 83 :-) Skrevet 30. mars 2012 #19 Skrevet 30. mars 2012 Råde i Østfold. Jeg ønsker å føde på B7 på Fredrikstad sykehus, hadde en fantastisk opplevelse der da jeg fødte min sønn for 19 mnd siden.
Hønepøna Skrevet 5. april 2012 #21 Skrevet 5. april 2012 Bor i Arendal, så jeg skal fØde på SØrlandet Sykehus Arendal, for 3.gang. Forhåpentligvis får prØve den nye stua med fØdekar:) Skal også fØde i Arendal, 3.gang for meg også:-)
79kvinne Skrevet 10. april 2012 #23 Skrevet 10. april 2012 Bor på Hitra. Blir nok st.olav her også ettersom den i orkanger blir nedlagt.
katrine=) Skrevet 10. april 2012 #24 Skrevet 10. april 2012 Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-) bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=)
Lille spire 12 Skrevet 10. april 2012 #25 Skrevet 10. april 2012 Østlandet. Blir Lillehammer for min del:-) bor i Lillehammer, har heldigvis gang avstand til sykehuset, det er luksus=) Heldiggris:-) må kjøre i ca 25 minutt vi.... Bli en nervepirrende tur for sambo vil jeg tru:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå