Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Frustrert konemor her som har mistet lysten totalt... Etter fødselen har den mer eller mindre vært fraværende. Og den ble ikke bedre når jeg startet i full og jobb og hverdagsslitet innhentet oss.. Og jenta vår har vært omtrent 50% syk siden bhg start i november:( Føler mannen er veldig frustrert og det samme blir jeg... er sliten, trøtt hele tiden og har null energi... hjelp meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå