@nonym Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Er det noen som har gode erfaringer med en spesiell type? :)reima, troll, hesstra, etc?
pip pip Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har bare prøvd en type. Kjøpte Reima sine på gsport til 129. De virker kjempe fine. Myke så hun kan bevege hånden og de er lett foret. Kjempe fornøyd:)
kråkemamma Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 stormberg sine er også fine. myke og behagelige med litt for.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Didrikssons sine var helt ræva... Kliss våte med en gang. Tøtta mi har faktisk fra Lindex, har aldri opplevd henne våt. Men de er tynne, så vi pleier å ha noen tynne vanter inni når det er kaldt ute,.
Gjest AnneS Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Tynne regnvotter med ullvotter inni! Er så drittlei regnvotter med fleece inni, for med en gang de blir våte blir barna kalde på hendene. Endret 22. mars 2012 av AnneS
Gjest Alimka Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Har fra Kappahl. Funker fint, så vidt jeg vet. Mest brukt i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg jobber i bhg. Liker aller best sånne tynne røde fra h&m. Bra, brei fasong, med bra strikk&knapp på. For de minste er de best ihvertfall. Da kan man ha en tynn ullvøtt inni og regnvøtter oppå. H&M hadde også litt tykkere regnvøtter før men ingen av barna på avdelinga mi har dem, så jeg lurer på om dei ikke finnes mere. Liker ikke reflex sine. Dei er greie på store barn da.
HH72 Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Polarn og pyret har også sånne tynne som du kan ha tynne ullvotter under. Forede regnvotter funker IKKE synes jeg, som regel altfor stive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå