Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hei. Er det noen som kan noe spesielt om høyt stoffskifte her? Hva beregnes som høyt? Å hva bør man event unngÅ, nÅr man har det?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 fordi hn ikke var der i dag, når jeg fikk beskjed...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Ja, det har jeg gjort. Beskjeden jeg fikk var: kom å ta nye prøver, fastlegen er dessverre ikke her.
Sunniv@ Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Jeg vet at høyt stoffskifte kan gi struma. Du får google litt, så finner du nok ut mer. Selv har jeg lavt stoffskifte og må gå på Levaxin. Det begynte med betennelse i skjoldbrukskjertelen etter første graviditet, og så utviklet det seg til lavt stoffskifte. Syptomene var plutselig vektoppgang, trøtthet og slapphet, ukonsentrasjon og mer som jeg ikke husker. Har levd med det i 10 år nå. Under svangerskap må man øke medisinene pga stoffskiftet bør være høyere enn når man ikke er gravid. Jeg måtte nesten doble, og har ikke kommet meg ned igjen på det nivået jeg var på før svangerskapet for halvannet år siden. Nå som jeg er gravid igjen må jeg nok sikkert øke enda mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå