Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Når folk sylder penger...... hvor lenge over tiden venter dere med å spørre?
Skylander Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg ville ha spurt om vedkommende husker avtalen eller om det har oppstått noe. Hender jo seg at folk glemmer slikt da. Jeg er ikke så flink med å spørre etter penger selv jeg, men må jo ha dem.
Gjest Filifjonka Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Jeg får meg ikke til å spørre etter slikt, og ettersom jeg godt vet det låner jeg aldri ut penger heller. Med unntak av en tier til en kaffekopp i kantina eller noe slikt.
WildPrincess Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hater å måtte spørre... Skjønner at noen kan glemme det bort, men det verste jeg har vært borti er ei veninne som sa til meg at hun ikke kom til å betale det hun skyldte samboeren MIN før han masa... For en kommentar å komme med, spessielt da vi har felles økonomi, noe hun vet godt :/ Ble så satt ut at jeg ikke klarte å svare noe fornuftig i det hele tatt Samme veninne betaler heller ikke før de hun skylder penger trenger de... men det er jo sjelden vi "trenger" de. Vi har god økonomi, langt fra noen overflod men vi klarer oss. Men gir ikke bort tusenlapper for det....
ana baroma Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Gi meg gjerne et vink dersom jeg har glemt det, for det kan nemlig skje:) Jeg låner så og si aldri heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå