Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Noen som vet når de begynner å sende ut disse? Leste her inne at noen hadde fått brev, men har forstått at det er litt ulikt fra kommune til kommune. Hvis man ikke får plass, får man vel heller ikke brev, er det ikke slik det er? Hadde vært greit å vite når man kan forvente å få vite om man får plass eller ikke. Bor forresten i bydel Vestre Aker.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Sitter å venter akkurat som deg, bydel Nordstrand her. Tror det varierer veldig
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Fikk svar i dag, bydel ØstensjØ. Vet også at fØrste inntaksrunde i Gamle Oslo er ferdig. Ring evt. og hØr?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Om noen bydeler har begynt å sende ut svar, så er det nok like rundt hjørnet. Hvis ikke får jeg ta en tlf. og forhøre meg litt etterhvert ja. Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Kan jeg spørre hvilken barnehage i Vestre aker du har søkt og hvorfor? Bare nyskjerrig Jobber i området
Berta_78 Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 En venninne av meg fikk svar i dag (vestre Aker). Jeg har ikke fått svar (Ullern). Er sikkert litt forskjellig fra barnehage til barnehage også...?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 venter enda på svar, bydel bjerke!
uhhuhher Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Har fått svar i bydel Grünerløkka. Min førskolelærerkone mener at det kan gå så lenge som til juni før enkelte får svar.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Kan jeg spørre hvilken barnehage i Vestre aker du har søkt og hvorfor? Bare nyskjerrig Jobber i området Jeg har nettopp flyttet hit, så søkte på beliggenhet og størrelse på bhg. Søkte ikke på de mindre familiebarnehagene da jeg tenker det er mindre sjanse å få plass der. Vi trenger plass så fort som mulig, så håper å komme inn tidligere om noen slutter eller lignende. Jeg har Barnas bhg. avd. hovseter og arnebråtveien på lista, og de har jeg hørt mye bra om etter at jeg søkte. Har Tråkka kommunale bhg. på lista (øverst), da det var en av de nærmeste. Måltrosten har jeg nederst. Den var rimelig nært, men hørtes litt vodsomt ut med yoga og avslapping for barn "i en stresset hverdag" eller hva det sto på hjemmesiden deres Jeg husker faktisk ikke navnet på den siste jeg skrev opp, men valgte bare på bakgrunn av kart og størrelse egenltig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 En venninne av meg fikk svar i dag (vestre Aker). Jeg har ikke fått svar (Ullern). Er sikkert litt forskjellig fra barnehage til barnehage også...? Da er det kanskje håp for oss andre i bydelen også Fikk du plass der du ville? HI (som også skrev forrige innlegg i denne tråden :s )
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 En venninne av meg fikk svar i dag (vestre Aker). Jeg har ikke fått svar (Ullern). Er sikkert litt forskjellig fra barnehage til barnehage også...? Da er det kanskje håp for oss andre i bydelen også Fikk du plass der du ville? HI (som også skrev forrige innlegg i denne tråden :s ) Så irriterende at man ikke kan endre på innlegg når man skriver som anonym. Ser nå at det var venninnen din som hadde fått svar, ikke du. Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå