Gå til innhold

Kan noen i Nav titte her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor lang tid det pleier å ta fra et vedtak er fattet til det blir sendt ut til brukerne?

Har ved et par anledninger sett at datoen på dokumentet er lenge før den dagen jeg fikk det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til er det kanskje datoen de begynte fatte vedtaket? Uansett er jo det helt feil, det er jo klagefrist og da må dato være rett.

Skrevet

Spørs hva slags vedtak det er, noen vedtak lages av en veileer og skrives ut og underskrives av den, men skal endelig godkjennes av en fagleder e.l før det er endelig godkjent og sendes ut, dermed kan det ta noen dager, alle post som bare skal rett ut og ikke via en endelig beslutter sendes ut samme dag om de skrives ut før posten hentes den dagen, eller dagen etter. Hos oss f. eks. hentes posten kl. 13.

Skrevet

Takk for svar

hmmm så rart, venter nemlig på et vedtak og det ble vistnok ferdig på lørdag men det er ennå ikke sent ut. Så jeg får vel bare sitte her å vente da.

HI

Skrevet

ferdig på lørdag? nav har da ikke oppe på lørdager??

Skrevet

jeg fikk vite i en annen anledning,at de hadde glemt å sende meg et vedtak, fra nov 2011, så de er litt trege....men lørdag?? hallo !!

Skrevet

Vi er mange nav ansatte som jobber både lørdag og søndag for å få unna saker. Datoen i vårt program settes der vedtak blir ferdigstilt, brev får den datoen på de er skrevet ferdig. Og alle de sakene vi gjør i helga, får lørdag eller sønda på seg.

Hadde de kommet med klokkeslett så er det mange vedtak som ikke blir fattet mellom 08-16. Slik er hverdagen på vårt kontor i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...