Gå til innhold

er det vanlig å være trett i 3. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker jeg var kjempetrett de første månedene men så gikk det over. Nå er jeg i 3. trimester og er kjempetrett om dagen. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært trett hele svangerskapet, blitt forsikret av jordmor at det er helt vanlig..

Skrevet

Dersom du søker på google etter 'gravid' og 'trett' så får du 38.300 svar... Det er normalt å bli overmannet av tretthet når som helst i svangerskapet. Og kanskje mest i 1. og 3. trimester?

Skrevet

Hvorfor skal man søke på google når man kan spørre her? Hvis en skulle søkt etter alt på google hadde det ikke vært så mye trafikk her inne.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Var stortsett trett Hele tiden jeg, ekstremt frem til uke 17, så ekstremt på slutten igjen. Ganske vanlig altså

Skrevet

Jeg er i 3. trimester og har ofte to "powernaper" i løpet av dagen i tillegg til at jeg sover på natta. Men om natta må jeg ofte opp flere ganger for å gå på do. Har veldig lite energi om dagen og orker svært lite. Føler meg veldig trøtt og sliten hele tiden. Merker at noen av vennene mine ser på meg som "lat" fordi jeg ikke orker å dra så mye på besøk på kveldstid osv men de har heller aldri vært gravide selv så det kan jeg ikke ta meg så nær av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...