Gjest April barn <3 Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Ble litt satt ut når jeg våknet idag, den store fine gravid magen som roper ut at jeg ikke har mange uker igjen er borte!! Har gått fra 37 uker til 26 uker på en natt. Er det virkelig mulig? Er andregangs og magen ble ikke borte sist.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Da blir det baby snart da! Sikkert ungen som har lagt seg godt tilrette nede i bekkenet ;-)
Gjest April barn <3 Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Seriøst? Kan magen virkelig forsvinne slik? Altså har mage men den er både mindre og er forandret i form. Blir interessant å se fremover da, dersom dette er et tegn Takk for svar
2 hjertegull :) Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har jo hørt at "magen ramler ned" når det nærmer seg fødsel, men opplevde ikke det selv sist, så vet ikke hvordan det ser ut.. Det er vel sikkert det som har skjedd med deg nå.. Får håpe det er et tegn på at noe skjer snart da.. Så heldig du er hvis du slipper å gå over termin.. Ungen er jo ferdig nå, så ikke no skummelt hvis den kommer Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå