Solskinnsbolla Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Noen andre her som sliter med detta? Jeg gjør det, men får ikke lov til å bruke de vanlige medisinene mine siden jeg er gravid. What to do?? Blir jo helt ødelagt når jeg får migreneanfall... Noen som har opplevd det selv og har noen gode tips?
prøver1991 Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 jeg sleit med migrene i 1 og andre trimester, fikk ca 5 migrene anfall hver eneste dag i ca 4-5 uker, jeg var sykemeldt og måtte slappe mest mulig av hjemme og hvile/sove
fruJulie Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Hei ! Jeg er i samme situasjon. Har migrene så og si hver eneste dag. Det som hjeper meg endel er Ice gel, en blå gele i boksform. Får kjøpt den på apoteket eller i helsekostbutikken. Bruker den mest om natten, fordi den lukter litt sterkt,mentol med engang man smører på. Jeg tar en bomullspad og smører på pannen og tinningene. Geleen er /blir iskald og det lindrer godt. La den være på til den ikke lindrer lenger, da vasker man bare panna med vann. enkelt og det funker heldighvis på meg. Håper det kan hjelpe deg også:-)
Solskinnsbolla Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2012 Takk for tips! Det skal jeg teste ut.
:) liris Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har vært så heldig at jeg i begge svangerskap har hatt fravær av migrenen! Med unntak av 2-3 heftige anfall helt i starten. Det har vært fantastisk! Så jeg føler veldig med deg, når man ikke kan ta medisin, og har dessverre ingen råd... Sist fikk jeg jo seff et skikkelig anfall på barsel, så jeg ser jo hva jeg har i vente, men da kan jeg ihvertfall ta medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå