Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Her i huset går vi for Reflex. Denne vinteren er det mye brukt og mye vasket, og eneste plassen man kan se det er litt slitt er at refleksene har flasset litt her og der. Har ikke prøvd så mye annet, så har dårlig med sammenligningsgrunnlag
rosa og en blå Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Du skriver ikke alder. Men fra str 74-104 brukte jeg hel dress. Og mine barn var nesten aldri våte. Gutten min på 4 år, kan bruke heldress enda. og alle på avd (35) unger er våte, unntatt han. Vet at b-hagen ofte vil ha todelt fordi da kan barna bruke regnbukse og fleece jakke under, eller en lett sommerjakke. Speseilt på våren. Om du har råd til begge dele, hadde jeg kjøpt og latt regnbuksen henge i barnehagen til fine dager.
rosa og en blå Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Leketøy (merket) er billig og bra. Spesielt for småbarn. Mykt. Todelt dress kan bli litt stivt. Refleks er litt stiv. Men den liker jeg best på mine store barn som er 4 og 6 år.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 På de minste har jeg brukt Cubus sitt, det fungerer utmerket, og holder seg fint. Når guttene mine ble litt større (3-4 år og oppover) måtte vi ha noe mer slitesterkt og da ble det Reflex, det tåler definitivt mest før det blir hull på knær og rumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå