Gå til innhold

Behandling for bekkenløsningsplager, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen former for behandling som har fungert, eller ihvertfall lettet plagene?

Tenker på fysio, kiropraktor, osteopat, akkupunktur el.l.

Vil gjerne høre om noe har fungert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd fysio og det funket fint for meg :) men har hørt mange som har god nytte av fotsoneterapi og akupunktur også :)

Skrevet

Det beste for meg (med god margin) er trening i varmtvannsbasseng med fysioterapeut. Er gratis om du har henvisning med diagnose bekkenløsning med gangvansker. Helt gull. Kiropraktor gjorde alt værre, men det avhenger av hva som er problemet har jeg skjønt. Ordinær fysio og akupunktur hjalp ikke, men holdt det i sjakk..

Skrevet

Fysio funket ikke for meg. Jeg fikk bekkenløsning da jeg var gravid i 2002. Brukte krykker. Ble gravid igjen i 2005 og ble da sengeliggende.

Slet med bekkensmerter mellom svangerskapet og etterpå.

Sommeren 2008 hadde jeg et fall hvor det knakk noe voldsomt i bekkenet og siden har jeg vært helt fint!

Ble gravid på nytt og hadde ikke vondt i det hele tatt!

Så jeg vil anbefale kiropraktor for å bli knekket opp.

Skrevet

Fysio fungerer ikke på meg.. Har vært til akupunktør, å det hjalp.. Men det er såå dyrt :(

Vurderer å dra til kiropraktor nå!

Skrevet

Fysiopilates. Det ble jeg faktisk litt bedre av. Styrker stabiliserende muskulatur, og gjør kroppen mindre stiv. Gjøres hos noen fysioterapeuter. Kiropraktor funka til ei viss grense, men når smertene sitter mest framme, hadde det lite for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...